Support: 56 657 71 78

Hosting to najważniejszy element e-sklepu

Wiemy o tym i pomożemy wybrać taki, który przyspieszy Twój sklep i ułatwi generowanie sprzedaży.

Rozwiązania dla e-sklepów

Serwer wirtualny

Dopiero startujesz w e-biznesie? Idealnym wyborem dla Ciebie będzie szybki i tani VPS.

Serwer dedykowany

Pierwszy 1000 Klientów już za Tobą? Zwiększ możliwości swojego środowiska.

Chmura prywatna

Sprzedajesz wodę na pustyni? Chmura prywatna poradzi sobie z tak wysokim popytem.

Serwer wirtualny, dedykowany czy chmura prywatna – czym się różnią?

Wpisują się idealnie w potrzeby małych sklepów i osób robiących pierwsze kroki w ecommerce. Dzięki przystępnej cenie, nie obciążają zanadto budżetu, a oferowane parametry ułatwiają szybki i bezbolesny start w biznesie.

  • dla początkujących sklepów
  • idealne dla biznesów sezonowych
  • łatwe w rozbudowie
  • już od 79 zł/mies.

Polecane są sklepom, które potrzebują mocnej maszyny do dalszego rozwoju zarówno bazy produktowej, jak i ilości obsługiwanych Klientów. Duże możliwości konfiguracyjne i specjalizacyjne (serwery backupowe, bazodanowe, itp.) pozwalają budować bezpieczne i wydajne środowisko IT dla Twojego sklepu.

  • stabilne i wydajne środowisko
  • wysoki stopień zabezpieczeń
  • dobre dla sklepów ze stałą, wysoką liczbą Klientów
  • już od 169 zł/mies.

Chmura prywatna to rozwiązanie dedykowane największym graczom na rynku. Składa się z serwerów dedykowanych spiętych w klaster oraz wyjścia do chmury publicznej, dzięki czemu jest odporny nawet na największe skoki sprzedażowe.

  • bardzo wysoka wydajność
  • dla bardzo dużych sklepów
  • nieograniczone możliwości rozbudowy
  • już od 999 zł/mies.

Kluczowe zalety naszej platformy



icon

Wysokie SLA = dostępność

SLA na poziomie 99,9999% to gwarancja stałego dostępu do sklepu dla Twoich Klientów.

icon

Przepustowość = wysoka konwersja

Dzięki szybszemu ładowaniu sklepu, zwiększamy konwersję aż o 40%.

icon

Bezpieczne dane = zaufanie

Ochrona przed cyberatakami, anty-DDoS, mechanizm szyfrowania danych.

Dodatkowo w standardzie otrzymasz

Backup

Bo Twoje dane są ważne.

Darmową migrację

Bo wiemy, że chcesz zacząć działać od razu.

Wsparcie 24/7/365

Bo chcemy zapewnić Ci spokój.

Start w 5 minut

Bo szanujemy Twój czas.

Bezpłatne testy

Bo jesteśmy pewni naszych rozwiązań.

Skalowalne zasoby

Bo wiemy, że chcesz się rozwijać.

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

Rozpoznanie potrzeb

Na podstawie danych lub wytycznych szacujemy Twoje potrzeby zarówno sprzętowe, jak i administracyjne.

Wybór sprzętu

VPS, serwer dedykowany, czy chmura prywatna? W zależności od potrzeb, które już poznaliśmy, dobierzemy dla Ciebie pasujące rozwiązanie.

Dobór peryferiów

E-commerce to nie tylko sprzęt. Ważne jest również łącze internetowe, obsługa administracyjna czy ochrona przed cyberprzestępcami. Na tym etapie dobieramy całą otoczkę Twojego sklepu.

Wdrożenie i testy

Nasi administratorzy migrują Twój sklep od dotychczasowego dostawcy. Dodatkowo przeprowadzają testy obciążeniowe.

Opieka i doradztwo

Po udanym wdrożeniu, nie zostawiamy Cię. Oprócz opieki 24/7/365, doradzamy również w kwestii rozwoju Twojego e-sklepu.

Oddajmy głos naszym Klientom

Zobacz, jak wspieramy ich biznesy

Dzięki przeniesieniu biznesu na nową infrastrukturę, nasz e-sklep działa niezależnie od obciążenia i jest gotowy na dużą liczbę osób jednocześnie dokonujących zakupu.

Marcin Olczykowski,

właściciel Tantis.pl

Sprawdź case study

Zaproponowane rozwiązania spełniły nasze oczekiwania i pomogły zbudować nowoczesny, a przede wszystkim bardzo wydajny e-sklep.

Maciej Bereziński,

Wiceprezes Zarządu Arte.pl

Sprawdź case study

Współpraca z Data Space przebiega bardzo owocnie. Przedstawiliśmy swoją wizję tego, jak powinno wyglądać środowisko naszego sklepu, a oni przekuli ją w sprawnie działającą infrastrukturę.

Paweł Seroczyński,

Prezes Zarządu sklepbaterie.pl

Sprawdź case study

Bezawaryjny przebieg wdrożenia pomimo wysoko ustawionej poprzeczki, najlepiej świadczy o poziomie usług świadczonych przez Data Space.

Bartosz Dembek,

Kierownik Działu IT, DanHoss

Sprawdź case study

Chcesz porozmawiać?

Wykorzystaj nasze doświadczenie i umów się na bezpłatną konsultację. Doradzimy, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojego projektu.

Bezpłatna, indywidualna analiza potrzeb

Damian Krawczyk, Technical Account Manager

FAQ

Jaka jest różnica pomiędzy serwerem wirtualnym (VPS) a dedykowanym?

Serwer dedykowany jest osobną jednostką fizyczną. To tak naprawdę komputer, który wynajmujemy klientowi w całości. Dzięki temu wszystkie zasoby serwera należą tylko do Państwa.

VPS to  dzierżawa maszyny wirtualnej. Opisując to najprościej, dostawca łączy kilka serwerów fizycznych w tzw. „klastry”, po czym je wirtualizuje robiąc z tego jeden organizm. Następnie takie środowisko tnie się na dziesiątki, setki czy tysiące mniejszych VPS-ów, zachowując przez cały czas pełną kontrolę nad nimi i ograniczając dowolnie ich parametry.

Co znaczy, że mój serwer jest wyposażony w wysoką dostępność (HA)?

Wysoka dostępność to nic innego jak stopień zabezpieczenia infrastruktury na której „stoi” Twój sklep, przez wszelkiego rodzaju awariami. Mogą nimi być zarówno braki zasilania, jak i „zapchanie” sieci. Jeżeli serwer ma oznaczenie HA, oznacza to, że w razie wystąpienia jakiegokolwiek problemu z infrasturkturą, jest przygotowany do dalszego działania.

Jaką rolę ma skalowanie w rozwoju sklepu internetowego?

Skalowaniem nazywamy możliwość płynnej i szybkiej rozbudowy serwera. Najbardziej jaskrawym tego przykładem są oczywiście serwery wirtualne (VPS), które można poszerzać w locie o dodatkowe procesory, pamięć RAM czy dysk twardy.

A dlaczego jest to ważne dla Twojego sklepu internetowego? Wiemy, że każdy kiedyś zaczynał, więc na początku potrzebuje małego i taniego środowiska, wraz z rozwojem biznesu albo specjalnymi potrzebami (Black Friday!) możesz rozszerzyć swój serwer o kolejne elementy. Dzięki temu Twój budżet nie jest niepotrzebnie obciążany.

Jak szybko odpowiecie na moje zgłoszenie o problemach?

Średni czas podjęcia przez nas wysłanego zgłoszenia wynosi 7 sekund, czas rozwiązania wacha się oczywiście w zależności od stopnia skomplikowania danego zagadnienia. Mamy też jedną zasadę, zawsze najpierw odpowiadamy na zgłoszenia o problemach technicznych, biznesowe, jako niewpływające bezpośrednio na działanie środowisk IT, rozwiązujemy w drugiej kolejności.

Jakie systemy operacyjne mogę mieć zainstalowane na serwerze?

Najkrócej mówią wszystkie, które są obsługiwane przez wybraną platformę sprzętową. Jesteśmy otwarci na potrzeby Klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby stale poszerzać gamę dostępnych systemów operacyjnych od open source’owych do płatnych rozwiązań.

Dlaczego przepustowość łącza jest jednym z najważniejszych parametrów serwera?

Przepustowość łącza odpowiada za to, jak szybki będzie twój sklep. Badania przeprowadzone przez Google pokazują, że im dłużej Klient musi czekać na załadowanie sklepu, tym niższa szansa, że cokolwiek kupi. Co więcej, jego tzw. próg cierpliwość to 5-sekundowe czekanie na załadowanie się strony. Jeżeli trwa to dłużej, prawdopodobnie straciłeś właśnie Klienta.

Czym jest SLA i co znaczy, że jest ono na poziomie 99,9999%?

SLA (ang. Service Level Agreement) to umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. W dużym uproszczeniu SLA niezależnie od tego, czy jest wyrażone w procentach, czy też w jednostkach czasu mówi o tym, jak bardzo niezawodny jest nasz serwer. Przykładowo, jeśli serwer wirtualny ma SLA na poziomie 99,999%, oznacza to, że maksymalna możliwa niedostępność w skali miesiąca wynosi zaledwie 26 sekund.

O czym możemy porozmawiać podczas bezpłatnych konsultacji?

Podczas konsultacji masz okazję porozmawiać z naszymi technikami i inżynierami w celu jak najlepszego dopasowanie projektowanych rozwiązań IT do charakterystyki Twojego sklepu. Przed rozmową warto przygotować sobie dane dotyczące ilości odwiedzających nasz sklep, pików sprzedażowych, sezonowości swojego biznesu i wszelkie dane, które mogą ułatwić ustalenie, jak mocnego serwera potrzebujemy.