Support: 56 657 71 78

Administracja IT

Nie chcesz administrować swoją infrastrukturą IT? Mamy zespół, który zaprojektuje i wdroży rozwiązanie dopasowane do Twojego biznesu.

Administracja IT w Data Space



icon

Planowanie i migracja usług do Data Space

icon

Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych

icon

Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych

icon

Monitoring dostępności infrastruktury i serwisów

Nasze usługi to również:

  • Instalacja i konfiguracja elementów niezbędnych do zapewnienia środowiska wysokiej dostępności (HA)
  • Bieżąca opieka, analiza logów systemowych, aktualizacje oprogramowania
  • Reagowanie na wszelkie zgłoszenia z systemów monitoringu lub z innych źródeł dot. systemu objętego usługą administracyjną
  • Aktualizacja oprogramowania na życzenie Klienta ze względu na błędy bezpieczeństwa
  • Wsparcie Klienta w zakresie wyboru odpowiednich technologii i rozwiązań technicznych

Nasze usługi to również:

Więcej

Kompetencje techniczne

Zobacz, w których obszarach możemy pomóc i wzmocnić Twój dział IT

Outsourcing sprawdził się również podczas wymuszonego przejścia na home office. Dla firmy zatrudniającej ponad 100 pracowników taka operacja jest bardzo skomplikowana i czasochłonna.

Pomoc Data Space umożliwiła nam szybką i bezpieczną zmianę modelu świadczenia pracy.

Daniel Szostak

PMO Director, agencja Plej

    Jesteś zainteresowany usługą?

    Napisz do nas. Odpowiadamy w ciągu 2 godzin.





    Atuty Data Space

    Adminów poleca usługi Data Space

    Administratorzy doceniają nasze możliwości technologiczne, szybki czas uruchomienia serwera, czy też stabilność rozwiązań, które im oferujemy.

    Monitoring na 5+

    Wiemy o większości awarii wpływających na stabilność jeszcze przed ich zgłoszeniem. Natychmiast podejmujemy aktywne działania w celu wyeliminowania przyczyn.

    Niezawodne wsparcie IT

    Uptime usług jest dla nas najważniejszy. Problemy wpływające na stabilność działania rozwiązujemy z wyższym priorytetem niż zapytania biznesowe.

    Obsługa klienta na najwyższym poziomie

    Techniczna obsługa klienta działa u nas w sposób ciągły w trybie 24/7/365. 97% zgłoszeń jest rozwiązywanych w mniej niż 30 minut.