Support: 56 657 71 78

Wydajne środowisko IT dla systemu marketing automation Samito – case study

Case study
case study
chmura
ecommerce
infrastruktura IT

Klient

SAMITO to kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. System wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data, żeby angażować, inspirować i zachęcać do zakupów klientów e-sklepów.

Firma generuje nawet o 20% wyższą sprzedaż w e-commerce przy tym samym ruchu na stronie i wspiera sklepy internetowe w rozwoju biznesu od ponad 6 lat. W portfolio usług znajdują się: trigger marketing, ratowanie koszyków, silniki rekomendacji, visual search, e-mail marketing i planowanie kampanii.

Wyzwanie

Zaawansowane systemy customer experience łączące w sobie wiele szczególnie zasobożernych technologii wymagają bardzo wydajnych środowisk IT. Dla narzędzi wspomagających sprzedaż w sklepach internetowych bardzo ważna jest szybkość odpowiedzi, ponieważ działają one bezpośrednio po stronie klienta i w ciągu sekund muszą wykonywać w zależności od wielkości biznesu od kilkuset do kilku tysięcy operacji.

W tym przypadku ważna jest również łatwość integracji klienta końcowego (e-sklep) z systemem, który wspomaga jego sprzedaż. Dodatkowo jednym z wymogów była bezobsługowość środowiska. Po szczegółowej analizie wymagań uznaliśmy, że najlepiej w tym przypadku sprawdzi się prywatna chmura obliczeniowa.

Rozwiązanie

Środowisko IT stworzone dla Samito jest w pełni customowe. Składa się ono z 8 fizycznych maszyn o różnych konfiguracjach i zastosowaniach. Są wśród nich dwuprocesorowe maszyny obliczeniowe (posiadające 16 fizycznych rdzeni per węzeł). Uzupełniają je mocne maszyny z jednym procesorem, a także serwery odpowiadające za przetrzymywanie kopii zapasowych.

Oprócz wspomnianego backupu, wykorzystywane są dyski skonfigurowane w RAID na każdym węźle, wspomagane fizycznym kontrolerem wraz z baterią. Rozwiązanie takie pozwala – dzięki podtrzymaniu napięcia – dokończyć operację na dyskach podczas nieprzewidzianego wyłączenia serwera. Za wirtualizację odpowiada technologia VMware.

Komentarz Klienta

Maciej Gołaszewski, Chief Technology Officer, SAMITO:

W naszej działalności codziennie analizujemy ogromne ilości danych, aby dostarczyć klientom najlepsze rozwiązania marketing automation. Potrzebowaliśmy środowiska, które będzie niezwykle wydajne, a serwery dostępne 24 godziny na dobę.

Dzięki współpracy z Data Space mamy pewność, że dane naszych klientów są bezpieczne, a my możemy się skupić na wspieraniu ich biznesu. Bardzo doceniamy także świetny kontakt z całym zespołem firmy!

Data Space kontakt@dataspace.pl Naszą misją jest być najlepszym wyborem dla firm, które muszą być online bez względu na wszystko, przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Dostarczamy im platformę składającą się z najbardziej zaawansowanych rozwiązań z zakresu infrastruktury IT.
Case study
Serwery dedykowane i sieć dla sklepu internetowego Arte.pl - case study
Infrastruktura IT
Bezpieczeństwo i skalowalność - zalety chmury hybrydowej