Serwery wirtualne już od 18 zł/mies. Sprawdź
Support: 56 657 71 78
Dział handlowy: 56 657 71 79

Serwer obejmuje:

  • Procesor

    : 2x Xeon-4110

  • Pamięć RAM

    : 64 GB

  • Dysk

    : 2x 480 GB SSD + 2x 4 TB HDD

  • Sieć

    : 100 Mbit/s

agile.64

Cena: 699 zł/m-c

Agile.64 to serwer dedykowany, który najczęściej wybierają biznesy utrzymujące systemy e-commerce. Dwa procesory i rozbudowane miejsce na dane czynią z tej konfiguracji idealną platformę do budowy chmur prywatnych.

Typowe zastosowania:

rozwiązania chmurowe
większy sklep internetowy

Co zyskasz dzięki serwerowi z linii Core?

Sprawdzona konfiguracja

Nasze serwery są budowane z komponentów klasy Enterprise przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, oferując wysoką wydajność w umiarkowanych cenach.

Dedykowany opiekun

Masz pytania dotyczące swojej infrastruktury? Dedykowany opiekun pomoże Ci we wszystkich kwestiach związanych z utrzymaniem Twoich serwerów.

Start w 5 minut

W biznesie liczy się czas. Wybierając gotową konfigurację z linii Core masz pewność, że będzie serwer będzie gotowy w 5 minut.

Testuj przez 14 dni

Wiemy, jak ważne jest dopasowanie środowiska do konkretnych potrzeb biznesu. Możesz testować nasze usługi aż przez dwa tygodnie, bez ukrytych opłat i ryzyka.

Płynna rozbudowa

Kibicujemy rozwojowi naszych Klientów, dlatego każdy serwer z linii Core jest gotowy do rozbudowania go o dodatkowe elementy.

Wysokie SLA

Oferujemy jedno z najwyższych SLA na rynku. Wynosi ono 99,98%, a średni czas pierwszej odpowiedzi wynosi lekko ponad 7 minut.

Nie wiesz, czy ta konfiguracja będzie odpowiednia?

Napisz do nas lub zadzwoń. Nasi konsultanci pomogą Ci dobrać optymalny serwer do Twoich potrzeb.

Kontakt Zadzwoń teraz 56 657 71 79

Co nas wyróżnia

Support 24/7/365

Czuwamy, żebyś Ty spał spokojnie. Nasz zespół inżynierów jest dostępny dla Ciebie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

Dzięki temu każdy incydent jest wykrywany i usuwany od razu po jego zaistnieniu.

Dostępność i proaktywna postawa zespołu sprawiają, że jesteśmy w każdej chwili gotowi, by udzielić porady lub rozwiązać Twoje zgłoszenie.

Czuwamy, żebyś Ty spał spokojnie.

Nasz zespół inżynierów jest dostępny dla Ciebie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

Dzięki temu każdy incydent jest wykrywany i usuwany od razu po jego zaistnieniu.

Dostępność i proaktywna postawa zespołu sprawiają, że jesteśmy w każdej chwili gotowi, by udzielić porady lub rozwiązać Twoje zgłoszenie.

Więcej Mniej
Bezpieczne Data Center

Nasz obiekt został wybudowany specjalnie pod kątem działalności Data Center. 

Komory serwerowe są zaprojektowane od podstaw, wraz z całym oprzyrządowaniem klimatyzacyjnym, mierniczym i przeciwpożarowym. 

Bezpieczeństwo obiektu zapewniane jest przez całodobową ochronę, drzwi antywłamaniowe i system stref dostępu uniemożliwiający wtargnięcie do obiektu osób niepożądanych.

Nasz obiekt został wybudowany specjalnie pod kątem działalności Data Center.

Komory serwerowe są zaprojektowane od podstaw, wraz z całym oprzyrządowaniem klimatyzacyjnym, mierniczym i przeciwpożarowym. 

Bezpieczeństwo obiektu zapewniane jest przez całodobową ochronę, drzwi antywłamaniowe i system stref dostępu uniemożliwiający wtargnięcie do obiektu osób niepożądanych.

Więcej Mniej
Podzespoły klasy Enterprise

Serwery Data Space budowane są na najlepszych dostępnych na rynku podzespołach. 

Każdy z nich jest przeznaczony do użytku ciągłego w Data Center, dzięki czemu ich awaryjność jest znacznie niższa niż tych na rynek konsumencki.

Posiadamy też na miejscu własny magazyn części zapasowych – to pozwala na wymianę niesprawnego komponentu poniżej 2h od momentu wykrycia awarii.

Serwery Data Space budowane są na najlepszych dostępnych na rynku podzespołach.

Każdy z nich jest przeznaczony do użytku ciągłego w Data Center, dzięki czemu ich awaryjność jest znacznie niższa niż tych na rynek konsumencki.

Posiadamy też na miejscu własny magazyn części zapasowych – to pozwala na wymianę niesprawnego komponentu poniżej 2h od momentu wykrycia awarii.

Więcej Mniej
Onboarding i opieka

Dokładamy wszelkich starań, żeby przejście na nową platformę było szybkie i komfortowe. 

Onboarding ma na celu zapoznanie Cię z możliwościami Twojego nowego środowiska oraz pomoc w jego konfiguracji zgodnie z docelowym zastosowaniem. 

Nasz zespół pomoże Ci również w późniejszej optymalizacji infrastruktury.

Dokładamy wszelkich starań, żeby przejście na nową platformę było gładkie i bezproblemowe.

Onboarding ma na celu zapoznanie Cię z możliwościami Twojego nowego środowiska oraz pomoc w jego konfiguracji zgodnie z docelowym zastosowaniem. 

Nasz zespół pomoże Ci również w późniejszej optymalizacji infrastruktury.

Więcej Mniej
Bezpieczeństwo danych

Uzupełnieniem bezpieczeństwa fizycznego jest ochrona serwerów i sieci w celu zapewnienia ciągłości usług. 

Są to m.in. to Web Application Firewall (WAF), ochrona Anty-DDoS, Disaster Recovery Center i bezpieczne połączenia przez VPN.

Backup (zarówno pełny jak i przyrostowy), wykonujemy tak często jak uznasz to za konieczne.

Uzupełnieniem bezpieczeństwa fizycznego jest ochrona serwerów i sieci w celu zapewnienia ciągłości usług.

Są to m.in. to Web Application Firewall (WAF), ochrona Anty-DDoS, Disaster Recovery Center i bezpieczne połączenia przez VPN.

Backup (zarówno pełny jak i przyrostowy), wykonujemy tak często jak uznasz to za konieczne.

Więcej Mniej
Obsługa przez Panel

Do Twojej dyspozycji oddajemy Panel do obsługi Twojego środowiska. Wszystkie funkcje masz dostępne cały czas i z dowolnego miejsca.

Poprzez Panel możesz korzystać z m.in. zdalnej konsoli, instalacji, zarządzania adresacją i siecią, zamawiania i opłacania usług, pobierania raportów i zgłaszania ewentualnych awarii.

Cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami.

Do Twojej dyspozycji oddajemy Panel do obsługi Twojego środowiska.

Wszystkie funkcje masz dostępne cały czas i z dowolnego miejsca.

Poprzez Panel możesz korzystać z m.in. zdalnej konsoli, instalacji, zarządzania adresacją i siecią, zamawiania i opłacania usług, pobierania raportów i zgłaszania ewentualnych awarii.

Cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami.

Więcej Mniej

Centrum pomocy

Skorzystaj z dodatkowych informacji o instalacji,
obsłudze i serwerach dedykowanych Data Space

Onboarding

Najważniejsze informacje pomocne w stawianiu pierwszych kroków w Data Space

Wiki

Baza wiedzy Data Space: przydatne narzędzia, artykuły i poradniki dla administratorów

Blog

Garść artykułów o serwerach dedykowanych i nie tylko. Poczytaj więcej na naszym blogu.

FAQ

Jak zamówić serwer dedykowany?

Maszyny z linii Core możesz zamówić onlinie przez stronę Data Space, dzięki całkowicie zautomatyzowanemu procesowi zakupu, serwer jest w dostępny w ciągu kilku minut.

Jeżeli w gotowej konfiguracji chcesz wymienić podzespoły (zwiększyć ilość pamięci RAM, bądź zainstalować inny dysk twardy) otrzymasz indywidualny termin uruchomienia sprzętu, w tym celu skontaktuj się z nami na sales@dataspace.pl.

Czy macie własną pomoc techniczną?

Tak, nasza pomoc techniczna znajduje się na miejscu w Data Center w Toruniu, dlatego nie tracimy czasu na tłumaczenie kolejnym poziomom konsultantów Twojego problemu. Pomoc techniczna dostępna jest 24/7/365.

Jaki jest średni czas reakcji na zgłoszenie problemu?

Średni czas reakcji od zgłoszenia problemu do podjęcia go przez naszych techników to 7 minut. Oczywiście czas samego rozwiązania incydentu, zależy w dużej mierze od stopnia jego skomplikowania i rozległości. Nasi technicy priorytetyzują zgłoszenia w zależności od stopnia ich wpływu na sedno biznesu Klienta.

Czy istnieje limit transferu?

Tak, limit transferu dla maszyn z linii Core wynosi 10 TB miesięcznie. Jeśli potrzebujesz większego transferu, skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, gdzie ustalisz indywidualny wolumen.

Jak uruchamiana jest usługa serwera dedykowanego?

Serwery dedykowane z linii Core uruchamiają się automatycznie po ich zakupie. W ciągu kilku minut Klient otrzymuje informację, że środowisko jest gotowe do pracy, w mailu znajdują się też dane dostępowe oraz metoda połączenia, serwer jest gotowy do pracy.

Zarządzanie zazwyczaj odbywa się to dwuetapowo – w pierwszym kroku łączy się do IPMI (Intelligent Platform Management Interface), czyli systemu, który pozwala zarządzać hardware’em serwera, oraz włączyć konsolę (czyli to samo, co będziemy widzieć, gdy podepniemy się do serwera monitorem), podpiąć obraz ISO płyty instalacyjnej i zainstalować system operacyjny. Drugi etap to zarządzanie serwerem, które w większości przypadków odbywa się poprzez protokół SSH.

Gdzie fizycznie mieszczą się serwery dedykowane Data Space?

Serwery Data Space mieszczą się w naszym Data Center w Toruniu przy ul. Włocławskiej 161. Centrum Przetwarzania Danych zbudowane zostało zgodnie z międzynarodowym standardem TIA-942. Po więcej informacji zapraszamy na stronę „O nas”.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

Staramy się, aby czas faktycznej reakcji był jak najkrótszy, mierzony w sekundach lub minutach. Gwarantowany czas reakcji jest powiązany z SLA określonym w umowie. W naszym centrum utrzymania zachowana jest ciągłość pracy – o każdej porze dnia i nocy administrator monitoruje Państwa usługę oraz odpowiada na zgłoszenia.

Czy mogę zainstalować swój system operacyjny?

Tak. Poza systemami operacyjnymi oferowanymi przez Data Space, mogą Państwo podpiąć swój obraz ISO i zainstalować system według własnych preferencji. Staramy się oferować sprzęt kompatybilny z jak największą ilością systemów operacyjnych, a w przypadku niekompatybilności możliwe jest dokupienie modyfikacji pozwalających zainstalować prawie każdy OS.

Czy mogę samodzielnie skonfigurować RAID?

Tak. Własną konfigurację RAID można zastosować albo w procesie samodzielnej instalacji systemu operacyjnego, albo zlecając ją nam po wykupieniu serwera. Zależnie od konfiguracji sprzętowej możliwy jest zarówno programowy, jak i hardware’owy RAID.

Czy mogę zdalnie resetować serwer dedykowany?

Tak. Serwer dedykowany można zrestartować zdalnie z poziomu konsoli dostępnej na stronie panelu Data Space dowolną ilość razy i nie ponosząc za to żadnych dodatkowych opłat.

Czy Data Space oferuje usługę backupu?

Tak. Oferujemy backup w postaci prostej usługi przechowywania danych w przestrzeni utrzymywanej i gwarantowanej przez Data Space. Jest ona dostępna w sieci publicznej z zasobów DS oraz z wybranych i zaakceptowanych adresów IP innych operatorów. Dane utrzymywane są na serwerowych dyskach talerzowych spiętych w macierz RAID6. Administratorzy DS dbają o poprawność i trwałość przechowywanych danych i reagują proaktywnie na zauważone problemy.
Istnieje możliwość wykupienia usługi przetrzymywania kopii danych na drugim urządzeniu dyskowym. W ramach usługi nie ma limitu na ilości wgrywanych danych, jest natomiast limit transferu z urządzenia, będący pięciokrotnością zadeklarowanej przestrzeni w miesiącu.
Dostępne protokoły: SSH, FTP, SFTP, RSYNC. Spoza sieci DS sugerujemy komunikację szyfrowaną. W przypadku klientów z Windows można korzystać np. z programów SSHFS, Expandrive, aby podpiąć się do przestrzeni.