Zmniejszenie awaryjności oraz możliwość swobodnej rozbudowy środowiska w przyszłości dają nam pewność, że nasza działalność będzie mogła dalej spokojnie się rozwijać.

Daniel Mączyński
Procesor
: 2x Xeon-4110
Pamięć RAM
: 64 GB
Dysk
: 2x 480 GB SSD + 2x 4 TB HDD
Sieć
: 500 Mbit/s
Wariant serwera agile.64 wyższy o 1U, dzięki czemu ma 4 dodatkowe sloty Hot Swap na dyski twarde. Jest to dobry wybór, jeżeli korzystamy z tylko jednego serwera, a w niedalekiej przyszłości planujemy powiększenie storage’u. Rozwiązanie to jest też często wybierane jako baza do chmur prywatnych, gdzie przewidziane są różne rodzaje systemów plików, np. szybki zasób obliczeniowy na SSD, a HDD na przechowywanie danych.
Procesor:
e5-1650v4
RAM:
64GB
Dysk:
2x 480GB SSD, 2x2TB HDD, Kontroler RAID 4i
Sieć:
500 Mbit/s
869
zł/m-c
Procesor:
e3-1240v6
RAM:
16GB
Dysk:
2x2TB HDD, 2x 500GB NVME
Sieć:
500 Mbit/s
471
zł/m-c
Procesor:
1x e5-2650v4
RAM:
64GB
Dysk:
2x 960 GB SSD
Sieć:
500 Mbit/s
999
zł/m-c
Procesor:
i3-6100
RAM:
16GB
Dysk:
2x 4TB HDD, 2x 12TB HDD
Sieć:
500 Mbit/s
574
zł/m-c
Procesor:
1x e5-2650v4
RAM:
64GB
Dysk:
2x 960 GB SSD
Sieć:
500 Mbit/s
956
zł/m-c
Zmniejszenie awaryjności oraz możliwość swobodnej rozbudowy środowiska w przyszłości dają nam pewność, że nasza działalność będzie mogła dalej spokojnie się rozwijać.
Daniel Mączyński
Maszyny z linii Core możesz zamówić onlinie przez stronę Data Space, dzięki całkowicie zautomatyzowanemu procesowi zakupu, serwer jest w dostępny w ciągu kilku minut.
Jeżeli w gotowej konfiguracji chcesz wymienić podzespoły (zwiększyć ilość pamięci RAM, bądź zainstalować inny dysk twardy) otrzymasz indywidualny termin uruchomienia sprzętu, w tym celu skontaktuj się z nami na sales@dataspace.pl.
Tak, nasza pomoc techniczna znajduje się na miejscu w Data Center w Toruniu, dlatego nie tracimy czasu na tłumaczenie kolejnym poziomom konsultantów Twojego problemu. Pomoc techniczna dostępna jest 24/7/365.
Średni czas reakcji od zgłoszenia problemu do podjęcia go przez naszych techników to 7 minut. Oczywiście czas samego rozwiązania incydentu, zależy w dużej mierze od stopnia jego skomplikowania i rozległości. Nasi technicy priorytetyzują zgłoszenia w zależności od stopnia ich wpływu na sedno biznesu Klienta.
Tak, limit transferu dla maszyn z linii Core wynosi 10 TB miesięcznie. Jeśli potrzebujesz większego transferu, skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, gdzie ustalisz indywidualny wolumen.
Serwery dedykowane z linii Core uruchamiają się automatycznie po ich zakupie. W ciągu kilku minut Klient otrzymuje informację, że środowisko jest gotowe do pracy, w mailu znajdują się też dane dostępowe oraz metoda połączenia, serwer jest gotowy do pracy.
Zarządzanie zazwyczaj odbywa się to dwuetapowo – w pierwszym kroku łączy się do IPMI (Intelligent Platform Management Interface), czyli systemu, który pozwala zarządzać hardware’em serwera, oraz włączyć konsolę (czyli to samo, co będziemy widzieć, gdy podepniemy się do serwera monitorem), podpiąć obraz ISO płyty instalacyjnej i zainstalować system operacyjny. Drugi etap to zarządzanie serwerem, które w większości przypadków odbywa się poprzez protokół SSH.
Serwery Data Space mieszczą się w naszym Data Center w Toruniu przy ul. Włocławskiej 161. Centrum Przetwarzania Danych zbudowane zostało zgodnie z międzynarodowym standardem TIA-942. Po więcej informacji zapraszamy na stronę „O nas”.
Staramy się, aby czas faktycznej reakcji był jak najkrótszy, mierzony w sekundach lub minutach. Gwarantowany czas reakcji jest powiązany z SLA określonym w umowie. W naszym centrum utrzymania zachowana jest ciągłość pracy – o każdej porze dnia i nocy administrator monitoruje Państwa usługę oraz odpowiada na zgłoszenia.
Tak. Poza systemami operacyjnymi oferowanymi przez Data Space, mogą Państwo podpiąć swój obraz ISO i zainstalować system według własnych preferencji. Staramy się oferować sprzęt kompatybilny z jak największą ilością systemów operacyjnych, a w przypadku niekompatybilności możliwe jest dokupienie modyfikacji pozwalających zainstalować prawie każdy OS.
Tak. Własną konfigurację RAID można zastosować albo w procesie samodzielnej instalacji systemu operacyjnego, albo zlecając ją nam po wykupieniu serwera. Zależnie od konfiguracji sprzętowej możliwy jest zarówno programowy, jak i hardware’owy RAID.
Tak. Serwer dedykowany można zrestartować zdalnie z poziomu konsoli dostępnej na stronie panelu Data Space dowolną ilość razy i nie ponosząc za to żadnych dodatkowych opłat.
Tak. Oferujemy backup w postaci prostej usługi przechowywania danych w przestrzeni utrzymywanej i gwarantowanej przez Data Space. Jest ona dostępna w sieci publicznej z zasobów DS oraz z wybranych i zaakceptowanych adresów IP innych operatorów. Dane utrzymywane są na serwerowych dyskach talerzowych spiętych w macierz RAID6. Administratorzy DS dbają o poprawność i trwałość przechowywanych danych i reagują proaktywnie na zauważone problemy.
Istnieje możliwość wykupienia usługi przetrzymywania kopii danych na drugim urządzeniu dyskowym. W ramach usługi nie ma limitu na ilości wgrywanych danych, jest natomiast limit transferu z urządzenia, będący pięciokrotnością zadeklarowanej przestrzeni w miesiącu.
Dostępne protokoły: SSH, FTP, SFTP, RSYNC. Spoza sieci DS sugerujemy komunikację szyfrowaną. W przypadku klientów z Windows można korzystać np. z programów SSHFS, Expandrive, aby podpiąć się do przestrzeni.