Support: 56 657 71 78

Serwer obejmuje:

  • Procesor

    : 2x Xeon-4110

  • Pamięć RAM

    : 64 GB

  • Dysk

    : 2x 480 GB SSD + 2x 4 TB HDD

  • Sieć

    : 500 Mbit/s

agile.64.2U

Cena: 779 zł/m-c

Wariant serwera agile.64 wyższy o 1U, dzięki czemu ma 4 dodatkowe sloty Hot Swap na dyski twarde. Jest to dobry wybór, jeżeli korzystamy z tylko jednego serwera, a w niedalekiej przyszłości planujemy powiększenie storage’u. Rozwiązanie to jest też często wybierane jako baza do chmur prywatnych, gdzie przewidziane są różne rodzaje systemów plików, np. szybki zasób obliczeniowy na SSD, a HDD na przechowywanie danych.

Co zyskasz z serwerami linii Core

  • checkmark Sieć wewnętrzna
  • checkmark VLAN
  • checkmark Dedykowany opiekun
  • checkmark Uruchomienie w 5 minut

Wsparcie OS

Zmniejszenie awaryjności oraz możliwość swobodnej rozbudowy środowiska w przyszłości dają nam pewność, że nasza działalność będzie mogła dalej spokojnie się rozwijać.

Daniel Mączyński

Wiceprezes Zarządu, Pragma Faktoring SA

FAQ

Jak zamówić serwer dedykowany?

Maszyny z linii Core możesz zamówić onlinie przez stronę Data Space, dzięki całkowicie zautomatyzowanemu procesowi zakupu, serwer jest w dostępny w ciągu kilku minut.

Jeżeli w gotowej konfiguracji chcesz wymienić podzespoły (zwiększyć ilość pamięci RAM, bądź zainstalować inny dysk twardy) otrzymasz indywidualny termin uruchomienia sprzętu, w tym celu skontaktuj się z nami na sales@dataspace.pl.

Czy macie własną pomoc techniczną?

Tak, nasza pomoc techniczna znajduje się na miejscu w Data Center w Toruniu, dlatego nie tracimy czasu na tłumaczenie kolejnym poziomom konsultantów Twojego problemu. Pomoc techniczna dostępna jest 24/7/365.

Jaki jest średni czas reakcji na zgłoszenie problemu?

Średni czas reakcji od zgłoszenia problemu do podjęcia go przez naszych techników to 7 minut. Oczywiście czas samego rozwiązania incydentu, zależy w dużej mierze od stopnia jego skomplikowania i rozległości. Nasi technicy priorytetyzują zgłoszenia w zależności od stopnia ich wpływu na sedno biznesu Klienta.

Czy istnieje limit transferu?

Tak, limit transferu dla maszyn z linii Core wynosi 10 TB miesięcznie. Jeśli potrzebujesz większego transferu, skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, gdzie ustalisz indywidualny wolumen.

Jak uruchamiana jest usługa serwera dedykowanego?

Serwery dedykowane z linii Core uruchamiają się automatycznie po ich zakupie. W ciągu kilku minut Klient otrzymuje informację, że środowisko jest gotowe do pracy, w mailu znajdują się też dane dostępowe oraz metoda połączenia, serwer jest gotowy do pracy.

Zarządzanie zazwyczaj odbywa się to dwuetapowo – w pierwszym kroku łączy się do IPMI (Intelligent Platform Management Interface), czyli systemu, który pozwala zarządzać hardware’em serwera, oraz włączyć konsolę (czyli to samo, co będziemy widzieć, gdy podepniemy się do serwera monitorem), podpiąć obraz ISO płyty instalacyjnej i zainstalować system operacyjny. Drugi etap to zarządzanie serwerem, które w większości przypadków odbywa się poprzez protokół SSH.

Gdzie fizycznie mieszczą się serwery dedykowane Data Space?

Serwery Data Space mieszczą się w naszym Data Center w Toruniu przy ul. Włocławskiej 161. Centrum Przetwarzania Danych zbudowane zostało zgodnie z międzynarodowym standardem TIA-942. Po więcej informacji zapraszamy na stronę „O nas”.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

Staramy się, aby czas faktycznej reakcji był jak najkrótszy, mierzony w sekundach lub minutach. Gwarantowany czas reakcji jest powiązany z SLA określonym w umowie. W naszym centrum utrzymania zachowana jest ciągłość pracy – o każdej porze dnia i nocy administrator monitoruje Państwa usługę oraz odpowiada na zgłoszenia.

Czy mogę zainstalować swój system operacyjny?

Tak. Poza systemami operacyjnymi oferowanymi przez Data Space, mogą Państwo podpiąć swój obraz ISO i zainstalować system według własnych preferencji. Staramy się oferować sprzęt kompatybilny z jak największą ilością systemów operacyjnych, a w przypadku niekompatybilności możliwe jest dokupienie modyfikacji pozwalających zainstalować prawie każdy OS.

Czy mogę samodzielnie skonfigurować RAID?

Tak. Własną konfigurację RAID można zastosować albo w procesie samodzielnej instalacji systemu operacyjnego, albo zlecając ją nam po wykupieniu serwera. Zależnie od konfiguracji sprzętowej możliwy jest zarówno programowy, jak i hardware’owy RAID.

Czy mogę zdalnie resetować serwer dedykowany?

Tak. Serwer dedykowany można zrestartować zdalnie z poziomu konsoli dostępnej na stronie panelu Data Space dowolną ilość razy i nie ponosząc za to żadnych dodatkowych opłat.

Czy Data Space oferuje usługę backupu?

Tak. Oferujemy backup w postaci prostej usługi przechowywania danych w przestrzeni utrzymywanej i gwarantowanej przez Data Space. Jest ona dostępna w sieci publicznej z zasobów DS oraz z wybranych i zaakceptowanych adresów IP innych operatorów. Dane utrzymywane są na serwerowych dyskach talerzowych spiętych w macierz RAID6. Administratorzy DS dbają o poprawność i trwałość przechowywanych danych i reagują proaktywnie na zauważone problemy.
Istnieje możliwość wykupienia usługi przetrzymywania kopii danych na drugim urządzeniu dyskowym. W ramach usługi nie ma limitu na ilości wgrywanych danych, jest natomiast limit transferu z urządzenia, będący pięciokrotnością zadeklarowanej przestrzeni w miesiącu.
Dostępne protokoły: SSH, FTP, SFTP, RSYNC. Spoza sieci DS sugerujemy komunikację szyfrowaną. W przypadku klientów z Windows można korzystać np. z programów SSHFS, Expandrive, aby podpiąć się do przestrzeni.