Wydajne środowisko IT dla systemu marketing automation Samito
Klient
SAMITO to kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. System wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data, żeby angażować, inspirować i zachęcać do zakupów klientów e-sklepów.
Firma generuje nawet o 20% wyższą sprzedaż w e-commerce przy tym samym ruchu na stronie i wspiera sklepy internetowe w rozwoju biznesu od ponad 6 lat. W portfolio usług znajdują się: trigger marketing, ratowanie koszyków, silniki rekomendacji, visual search, e-mail marketing i planowanie kampanii. Z tego właśnie składa się wydajne środowisko IT dla systemu marketing automation Samito.
Wyzwanie
Zaawansowane systemy customer experience łączące w sobie wiele szczególnie zasobożernych technologii wymagają bardzo wydajnych środowisk IT. Dla narzędzi wspomagających sprzedaż w sklepach internetowych bardzo ważna jest szybkość odpowiedzi, ponieważ działają one bezpośrednio po stronie klienta i w ciągu sekund muszą wykonywać w zależności od wielkości biznesu od kilkuset do kilku tysięcy operacji.
W tym przypadku ważna jest również łatwość integracji klienta końcowego (e-sklep) z systemem, który wspomaga jego sprzedaż. Dodatkowo jednym z wymogów była bezobsługowość środowiska. Po szczegółowej analizie wymagań uznaliśmy, że najlepiej w tym przypadku sprawdzi się prywatna chmura obliczeniowa.
Rozwiązanie
Środowisko IT stworzone dla Samito jest w pełni customowe. Składa się ono z 8 fizycznych maszyn o różnych konfiguracjach i zastosowaniach. Są wśród nich dwuprocesorowe maszyny obliczeniowe (posiadające 16 fizycznych rdzeni per węzeł). Uzupełniają je mocne maszyny z jednym procesorem, a także serwery odpowiadające za przetrzymywanie kopii zapasowych.
Oprócz wspomnianego backupu, wykorzystywane są dyski skonfigurowane w RAID na każdym węźle, wspomagane fizycznym kontrolerem wraz z baterią. Rozwiązanie takie pozwala – dzięki podtrzymaniu napięcia – dokończyć operację na dyskach podczas nieprzewidzianego wyłączenia serwera. Za wirtualizację odpowiada technologia VMware.
Podobało Ci się case study na temat wydajne środowisko IT dla systemu marketing automation Samito? Odkryj nasze pozostałe case studies i poznaj inspirujące historie naszych sukcesów oraz dowiedz się, jak możemy pomóc zrealizować Twoją wizję. Kliknij tutaj.
Komentarz Klienta
W naszej działalności codziennie analizujemy ogromne ilości danych, aby dostarczyć klientom najlepsze rozwiązania marketing automation. Potrzebowaliśmy środowiska, które będzie niezwykle wydajne, a serwery dostępne 24 godziny na dobę.
Dzięki współpracy z Dataspace mamy pewność, że dane naszych klientów są bezpieczne, a my możemy się skupić na wspieraniu ich biznesu. Bardzo doceniamy także świetny kontakt z całym zespołem firmy!
Maciej Gołaszewski
Chief Technology Officer, SAMITO