Data Space otwiera się na adminów.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrShare on RedditShare on StumbleUpon

Rynek IT w Polsce jest jasno podzielony. Firmy telekomunikacyjne posiadające własne centra danych, firmy administracyjne, firmy wdrożeniowe. Ten podział jest zły i chcemy go zmienić. Panujące w nim relacje klient-dostawca zmieniamy w relację partnerską grupy wielu podmiotów, pracujących nad utrzymaniem jednego systemu.

Otwieramy w Data Space kanał współpracy z administratorami. Proste i przejrzyste zasady: wzajemne zaufanie, podział przychodów, współpraca.

Wzajemne zaufanie – nie ma nic ważniejszego niż zaufanie, że partner biznesowy techniczny zrobi to co do niego zależy. Z nami administratorzy serwerów mogą pełnić nocne dyżury w spokoju. Znamy się na serwerowniach, serwerach, łączach i wszystkich innych produktach potrzebnych do funkcjonowania usług. Nasz zespół składa się z osób, które od ponad 10 lat skutecznie tworzą usługi dla firm administracyjnych. SysOp to najważniejsza osoba w datacenter – dobry daje gwarancję działania stron, zły jest koszmarem.

Ufamy naszym partnerom i można to poczuć. Wymiana sprzętu bez pytania i potwierdzania awarii żmudnymi testami, udział w tworzeniu naszego panelu, możliwość uruchamiania własnych skryptów podczas instalacji serwera, dostęp do API umożliwiającego uruchamianie nowych usług, dedykowany opiekun techniczny i biznesowy. Jeżeli podczas współpracy poczujecie się niezrozumiani albo Wasze oczekiwania nie są spełnione już na etapie podpisywania umowy dostaniecie jasną ścieżkę eskalacji dającą realne możliwości naprawy współpracy.

Sprzęt dostępny od zaraz. Jako nasz partner możecie mieć dostęp do naszych stanów magazynowych, projektując rozwiązanie będziecie wiedzieć jaki sprzęt jest dostępny na już, jaki jutro, a jaki za tydzień. Wybuchł marketing? Klient za późno podpisał umowę? Zapomnieliście o projekcie? Pomożemy!

 

Podział przychodów – my sprzedajemy Wasze usługi, Wy sprzedajecie nasze produkty. Sprawiedliwy podział %, brak barier wejścia i skomplikowanych zasad, gwarancje postępowania fair przez każdą ze stron. Jeżeli się zgodzicie umieścimy Was w naszym sklepie i pokażemy ofertę klientom.

Jesteśmy specjalistami i cenimy specjalistów. Nie będziemy zalewać Was niepotrzebnymi informacjami, ale z chęcią podzielimy się wiedzą. Jeżeli chcecie pokażemy Wam jak zaprojektować infrastrukturę spełniającą wymagania klienta, a jednocześnie optymalną kosztowo. Na etapie prac projektowych powiemy, które elementy można wymienić lub modernizować, a które kupimy specjalnie dla Was.

Gwarancje i SLA dostosowujemy płynnie do Waszych potrzeb, a przede wszystkim do wymagań klienta. Nie obiecujemy niemożliwego. Nie sprzedamy gwarancji, której nie da się dowieźć, a jeżeli zdarzy się niemożliwe wypłacimy wam rekompensatę zgodną z umową.

 

Współpraca – razem idziemy do klienta, razem sprzedajemy rozwiązanie i razem odpowiadamy za uptime. Do działania systemu potrzebne jest niezawodne środowisko sprzętowe i odpowiedzialna administracja. U nas na każdym etapie będziecie mieć z kim rozmawiać. Dedykowany opiekun biznesowy i dedykowany opiekun handlowy pracujący w parze pomogą w trudnych negocjacjach, wypożyczeniu sprzętu na chwilę, stworzeniu środowiska testowego czy dobraniu sprzętu odpowiedniego do potrzeb. Nie zależy nam na naciąganiu klientów i poinformujemy Cię zanim wydasz niepotrzebnie pieniądze.

Pomagamy tworzyć środowiska DR (Disaster Recovery). Jesteśmy serwerownią, a nie dużym operatorem telekomunikacyjnym. Mamy możliwość połączenia się z każdym operatorem nie będąc jednocześnie konkurencją w projekcie. Podpisujemy gwarancje uruchomienia środowisk zapasowych w wyznaczonych terminach z karami umownymi.

 

Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą z nami piszcie, dzwońcie, spotkajmy się.

Zapraszamy, sprawdźcie nas 🙂

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrShare on RedditShare on StumbleUpon
Marcin Kowalski marcin.kowalski@dataspace.pl

Marcin Kowalski

Od ponad 10 lat pomagam administratorom i klientom. Serwery, urządzenia sieciowe, kolokacja, rozwiązywanie problemów i tworzenie nowych produktów.