Bezpieczna i wydajna infrastruktura IT

Oprzyj swoje środowisko na dedykowanej infrastrukturze serwerowej. Skorzystaj z dedykowanego wsparcia technicznego 24/7/365.

Skonfiguruj serwer
hero

Funkcjonalności

icon

Dedykowane wsparcie

Zapewniamy wsparcie dedykowanego zespołu inżynierów 24/7/365.
icon

Najnowsze technologie

Korzystamy tylko z nowych komponentów.
icon

Sieć na poziomie Tier-1

Korzystamy z kilku operatorów w tym operatorów klasy Tier-1.
icon

Ochrona Anty-DDoS

Nasze serwery są odporne na ataki do 40Gbps dzięki ochronie wykorzystującej technologie Radware.
icon

Natychmiastowe uruchomienie

Standardowe serwery dostępe w kilka minut, niestandardowe w kilka godzin.
icon

Restowe API

Zarządzaj swoim dedykowanym serwerem przez nasze restowe API.

Dlaczego warto wybrać Data Space

slider

01 Monitoring 24/7/365

Nowoczesne centrum danych nie istnieje bez monitoringu. Nasi pracownicy oraz służby techniczne naszych Klientów otrzymują w czasie rzeczywistym dane o funkcjonowaniu wszystkich elementów infrastruktury.

  • W razie awarii, wszystkie upoważnione osoby są natychmiast informowane wybranym kanałem (SMS, E-mail, Panel).
  • Nasz wewnętrzny system monitoringu sprawdza ponad 1000 urządzeń: macierze, serwery, serwery wirtualne, łącza internetowe i systemy utrzymania – chłodzenie, zasilanie, gaszenie, wentylację, kontrolę dostępu.
  • Dodatkowo monitorujemy cały nasz ruch sieciowy, sprawdzając stabilność, jakość i bezpieczeństwo.
slider

02 Komponenty

    Wszystkie serwery i urządzenia budujemy w oparciu o podzespoły klasy Enterprise, przeznaczone do pracy ciągłej w centrum danych.

  • Używane przez nas dyski SSD oraz mechaniczne pochodzą od producentów szczycących się najmniejszą awaryjnością w branży – poniżej 0,45% AFR (Annual Failure Rate).
  • Nasz własny magazyn części zapasowych pozwala na wymianę uszkodzonego komponentu poniżej 2h od momentu zgłoszenia awarii.
  • Przed przekazaniem na produkcję, każdy nowy komponent jest testowany przez naszych inżynierów – pod kątem kompatybilności z innymi podzespołami, zgodnością osiągów z deklaracjami producenta oraz współdziałania z różnymi systemami operacyjnymi.
slider

03 Panel Klienta

  • Elastyczny, autorski panel pozwalający na pełną kontrolę nad Twoimi zasobami.
  • Umożliwia pełne zarządzanie serwerem: zdalna konsola, instalacja, zarządzanie adresacją, zarządzanie siecią, zamawianie i opłacanie usług, raporty, zgłaszanie awarii, i in.
  • Wszystkie funkcje dostępne 24/7/365, w dowolnym miejscu, w pełni automatycznie.
  • Wkrótce również w postaci aplikacji mobilnej.
slider

04 Dedykowane wsparcie

Nasz lokalny zespół inżynierów jest dostępny mailowo i telefonicznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo nasi Klienci otrzymują dedykowane wsparcie przy tworzeniu i zarządzaniu swoim środowiskiem, dzięki czemu możemy proaktywnie reagować na wszystkie możliwe incydenty oraz pomagać przy jego skalowaniu.