Bezpieczna i wydajna infrastruktura IT

Oprzyj swoje środowisko na dedykowanej infrastrukturze serwerowej i nie martw się więcej o wydajność, bezpieczeństwo i skalowalność. Skorzystaj z dedykowanego wsparcia technicznego 24/7.

Skonfiguruj serwer >
hero

Funkcjonalności

icon

Dedykowane wsparcie

Zapewniamy wsparcie dedykowanego zespołu inżynierów 24/7/365.
icon

Najnowsze technologie

Korzystamy tylko z nowych komponentów.
icon

Sieć na poziomie Tier-1

Korzystamy z kilku operatorów w tym operatorów klasy Tier-1.
icon

Ochrona Anty-DDoS

Nasze serwery są odporne na ataki do 40Gbps dzięki ochronie wykorzystującej technologie Radware.
icon

Natychmiastowe uruchomienie

Standardowe serwery dostępe w kilka minut, niestandardowe w kilka godzin.
icon

Restowe API

Zarządzaj swoim dedykowanym serwerem przez nasze restowe API.

Dlaczego warto wybrać Data Space

slider

01 Monitoring

Nowoczesne centrum danych nie istnieje bez monitoringu. 24/7/365 zarówno nasi pracownicy jak i służby techniczne naszych Klientów otrzymują w czasie rzeczywistym dane o funkcjonowaniu wszystkich elementów swojej infrastruktury. W wypadku awarii następuje natychmiastowe powiadomienie wybranym kanałem (SMS, E-mail, Panel) wszystkich przewidzianych procedurami osób. Nasz wewnętrzny system monitoringu aktualnie sprawdza ponad 1000 urządzeń. Wielkie macierze, serwery, serwery wirtualne, łącza internetowe, systemy utrzymania – chłodzenie, zasilanie, gaszenie, wentylację, kontrolę dostępu. Dodatkowo monitorujemy cały nasz ruch sieciowy sprawdzając stabilność, jakość i bezpieczeństwo. Nasz system ochrony przed atakami sieciowymi w 2016 roku wykrył ponad 700 tysięcy incydentów.

slider

02 Komponenty

Wszystkie serwery oraz urządzenia budujemy w oparciu o podzespoły klasy Enterprise przeznaczone do pracy ciągłej w centrum danych. Używane przez nas dyski SSD oraz mechaniczne pochodzą od producentów szczycących się najmniejszą awaryjnością w branży – poniżej 0,45% AFR (Anual Failure Rate). Nasz własny magazyn części zapasowych pozwala na wymianę uszkodzonego komponentu poniżej 2h od momentu zgłoszenia awarii. Każdy nowy komponent przed przekazaniem na produkcję jest testowany przez naszych inżynierów, sprawdzamy jego kompatybilność z innymi podzespołami, zgodność osiągów z deklaracjami producenta oraz współdziałanie z różnymi systemami operacyjnymi.

slider

03 Panel Klienta

Autorski, elastyczny panel pozwalający na pełną kontrolę nad Twoimi zasobami. Pełne zarządzanie serwerem. Zdalna konsola, Instalacja. Zarządzanie adresacją. Zarządzanie siecią. Zamawianie i opłacanie usług. Raporty, zgłaszanie awarii. Wszystko o dowolnej porze, w wybranym miejscu, automatycznie. W 2017 r. udostępnimy również wersję panelu w postaci aplikacji mobilnej, aby zapewnić jeszcze większą wygodę naszym Klientom.

slider

04 Dedykowane wsparcie

Zespół inżynierów dostępy jest lokalnie przez 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia przez kontakt mailowy i telefoniczny. Dodatkowo nasi Klienci dostają dedykowane wsparcie przy tworzeniu i poźniejszym zarządzaniu swoimi środowiskiem co pozwala nam proaktywnie reagować na wszystkie możliwe incydenty oraz pomóc przy skalowaniu środowiska.